Esimene reisipäev

Kaheteistkümnenda juuli hommik, kõik isegi üsna väljapuhanud näoga, kuna kell oli juba 11. Kogunesime lennujaamas ja veidi jutustasime enne check-in’i tegemist. Seisime umbes pool tundi kuni see järjekord lõpuks liikuma hakkas. Lennupiletid kätte saadud, siis tegime kiire pildi (mis sai ka Leesikate instasse). Turvakontroll läks päris aeglaselt, kuid lõppes õnnelikult (keegi millegagi vahele ei jäänud, mõni jäi küll piiksuma, aga lõppkokkuvõttes oli timm). Läksime oma värava juurde ja tegime loendamissüsteemi, et keegi ära ei kaoks. Tallinn-Frankfurt lennust pole midagi huvitat kirjutada, sest see (isegi) ei jäänud hiljaks ja see oli selline tavaline.

Tallinna lennujaamas esimese järjekorra tekitamine

Jõudsime Frankfurti. Lennujaam oli üsna suur, aga normaalse hinna eest süüa oli raske leida. Meil oli tervelt viis ja pool tundi aega, et lennujaamas niisama istuda. Olime sellest teadlikud, et meil teine lend nii hilja on, aga see tuli siiski päris viimasel hetkel. Vahepeal läks päris igavaks, aga aeg läks kiiresti. Umbes viis tundi istumist, ringi käimist ja niisama olemist, saime teada, et lend jääb hiljaks (milline üllatus). Järjekordades seismisest ma kirjutama ei hakka, sellest on ilmselt päris igav lugeda seega liigume kohe lennuki poole. Istusime lennukisse ja lõpuks see hakkas sõitma. Lend oli umbes 1 h 15 min, mis läks muide väga ruttu (Lufthansa pakkus vett ja šokolaadi ka). Maandusime.

Väike osa kõikidest lendudest, mis Frankfurdist väljusid. Iga natukese aja tagant oli näha punast kirja "cancelled"

Samal päeval ikka Toulouse’i ei jõudnud (jõudsime umbes 13. juuli esimesel tunnil). Kohvrite ootamisega läks nii igavaks. Kartsin, et ei saagi oma kohvrit kätte. Õnneks ja suureks imeks said kõik kohvrid kätte, me loendasime ennast viimast korda ja siis väljusime lennujaamast. Õues oli vist isegi soojem kui sees (Tallinnas oli samal ajal jahe ja vihmane, seega temperatuurivahe oli märgatav). Siis läksime bussile. Nüüd sõidame. Ja nüüd magama minek.

-Roger

***

olgugi et punktist A punkti B jõudmine võib tunduda väga lihtsa ettevõtmisena, on sellel alati varuks omad väljakutsed ja proovilepanekud. mul vedas tohutlt, et sain viimasena tallinna lennujaamas lennuki peale, pärast poolt tundi meie pardalemineku väravas ootamist. ja ma sain ka parima koha - viimases reas. kahjuks mul ei vedanud nii palju, kui Mammul, kelle koht oli viimases reas, kõige aknapool nurgas, ilma aknata. ja lennuk lendas ütleme nii, et  nagu väike linnupoeg, kes alles lennukunsti omandas…  aga noh tegelikult ei olnud olukord nii hull midagi. samas juba pühapaevasel koosolekul saime teada, et meie teine lend on tühistatud ja peame frankfurdi lennujaamas 5h järgmist ootama. mulle tundus, et seal tuleb kohutavalt igav ja mõttetu passimine, aga tegelikult oli hoopis vastupidi. kohe kui me õpetajatest ja teistest kaaslastest lahku võisime minna, lennujaama peale süüa otsima ja muid tegevusi korda saatma, oli meie kinnisideeks leida sellest väikesest  lennujaamast starbucks. kui te ei tea mis see on, siis see on kohvik, mida ei ole Eestis ja kust saab kohvi. otsingud lõppesid peale 4000 sammu ühest lennujaama otsast teise kõndimist.  me ei leidnud starbucksi:)) ühesõnaga kõhud olid juba väga tühjad niiet astusime ühte itaalia kohvikusse sisse, kus juba mitmed meie reisikaaslased einestasid. pärast söömist ja poes käiku läksime lennujaama gaming areasse. seal olid ka meie poisid ja mängisime telekatest jalkat ja tantsisime just dance’i, see oli naljakas. mitte päris märkamatult, aga siiski üsna kiirelt oli saanud kell 21.00, mis oli meie kohtumisaeg väravas. boarding algas muidugi väga palju hiljem kui oli plaanis. olime kõik lõpuks suht üleväsinud ja olime erinevatest asjadest fustreeritud. aga nüüd, poolteisttundi hiljem oleme lennukis ja alustame sõitu toulouse’i poole.

Grupipilt Tallinna lennujaamas

-Heti

Kell 1:30 saabusime Toulouse'is oma hotelli, majutusime ja läksime magama. Esimene päev oli väga pikk, aga õige reis algab nüüd! Blogipostitused on nüüd ja edaspidi on eheduse säilimise nimel toimetamata :).

-Hedvig

Kogunesime lennujaamas 2h40min enne oma äralendu, et valmistuda selleks hulluseks, mis praegu lennujaamades toimub. Meil läks kõik õnneks ja saime kõik oma pagasi tagasi, mis Tallinnas ära andsime

Frankfurdi lennujaamas kulutas igaüks aega oma äranägemise järgi

See paelake jäi meist Frankfurdi lennujaama, sest keegi ei tunnistanud omaks. 95% tõenäosusega on tegemist siiski meie kottide küljest kukkunud punutisega

Väravas A54, kus ootasime ligi tund oma lennuki meeskonna saabumist. Meie olime olemas, lennuk oli olemas, isegi kohvrid olid lennukis, kuid kuna meeskonna eelmine lend hilines, pidime ka meie ootama. Lennukis pidime täitma mingisuguse tervisetõendi (covidiga seoses), mis tekitas lastes palju elevust, kuid mis ilmselt rändas prügikasti niipea, kui Toulouse'i jõudsime.

Hea, et tellisime endale lennujaamast hotelli bussi, sest viimasest avalikust transfeerbussist jäime kindlalt maha. Pildil kõige leesikam leesikas.

Populaarsed postitused sellest blogist

Viies päev vol2: mägi ja järv

Seitsmes ja viimane päev: kojusõit